martes, 2 de junio de 2009

El Efecto Mariposa

Diuen que el bategar de ses ales d'una papallona poden provocar huracans a s'altre costat del món.

Sa teoria des Kaos és prou interessant. De fet, és una de ses més acertades.

I és que simplement caviant un petit aconteixement es futur serà completament diferent. Cada dia, cada minut, prenem una gran quantitat de decisions, aparentment insignificants, però que poden arribar a caviar es curs des aconteixements. Així, cadascun des nostres passos és deliciosament decisiu. Així, cada segon que vimim i, especialment, com decidim viure'l és extremadament important, vital. Així, tot es torna gustós, sa pell se mus torna extremadament sensible, sa boca prova d'abarcar tot s'oxígen que pot, i, a glopades, mus bevem sa vida.

Benvengut a un nou kaos que, potser, vagi més enllà.










Tal vegada això que estic fent ara em depari un futur dolç...



Desitjarem haver triat bé.

4 comentarios:

  1. HM! un nou kaos salat! m'agrada, m'agrada... i m'agrada molt també aquest paladeig deliciós de l'instant fugaç, que així esdevé etern. Un beset fugaç, però intens, des del fons dels boscos.

    ResponderEliminar
  2. Ai mare... Si és que estem totes per ací! ^^
    És un plaer trobar-te per ací i poder-te llegir. Ets una crack!

    És increïble com un petit detall, pot desbaratar tota una vida o canviar-la de rumb, desfixant el destí d'ella mateixa.

    T'agregue a la meua llista "negra"! :)

    Muak, "salà"!

    ResponderEliminar
  3. :D

    Grasis cari!

    És encantador que tot sigui tan imprevisible...

    1kiss!

    ResponderEliminar