domingo, 14 de junio de 2009

Bendita inocencia...


5 comentarios:

  1. Hehehe! Sempre m'ha agradat aquesta tira còmica... És molt innocent, molt tendra. Però a la mateixa vegada, és real com la vida.

    M'ha agradat moltíssim el teu post anterior, saps? Em recorda tant a experiències que he viscut jo anteriorment... Encara que, què vaig a contar-te, veritat?

    Un besot, perla eivissenca!

    ResponderEliminar
  2. Jajajaja que bo! innocent i tendra, sí, però també d'una crítica mordaç a la falta d'educació sexual que hi ha... un beset molt forestal (hui vinc de la muntanya)

    ResponderEliminar
  3. Hola al·lotetes meues! :P

    Hi ha una cançò que diu que "la memoria de una mujer son los besos que recibió"... li donarem part de raó... però descubrir un cos nou, una boca desconeguda, una nova forma d'estimar, un nou punt de vista de sa vida, sempre és agradable. A pesar del que s'hagi pogut viure! Qualsevol bes s'aprecia.

    I sí, també, a sa falta d'educació sexual. Se senten algunes coses que fan por... ("Las mujeres tienen la regla para dejar de ser putas al menos una vez al més")

    En fi, grasis as dos!!

    Un bes molt fort!!


    (Em poses ses dents llargues, Faune, que jo duc massa dies tancada en aquest bosc de ciment...)

    ResponderEliminar
  4. He dit qualsevol bes, i no és lu que volia dir... En absolut és lu que volia dir.

    En realitat volia dir que, més que recordar-me coses que he viscut, representa una cosa que m'agradaria viure. Em refereix a s'instant únic en que saps que aquell és es teu lloc i no tens dubte algún. O a aquell instant on sents com una onada t'envaeeix es cos i assavoreixes s'últim segon de seny abans des del·liri...

    En fi, res, un bes immens!!

    ResponderEliminar