sábado, 27 de junio de 2009

Això és una declaració d'intencions...

Avui de nit et somiaré.

T'imaginaré tentant-me primer, perque es desig supuri a través de sa meua pell, que només desitjarà sa teua boca. I seguit, mus perdrem s'un amb s'altre, traspassant sa frontera des noms, per ser només dos èssers que busquen refugi, que busquen calor. No s'haurà de saber on acaba una pell i on en comença una altra. Tot mans, i pell, i boca, i dits, ungles i dents. No farà falta que em diguis que m'estimes, tanmateix no et creuria. Només foc. Fum i cendres després.
T'imaginaré decidit, menjat-me amb sa mirada mentres em deixes fer... I faré tot allò que sigui necessari per fer-te embogir, i confessar-me, quasi en un sospir, que m'has somiat tant com jo a tu.

Avui de nit et somiaré, et desitjaré, confiant en que això ho sabràs algún dia.

5 comentarios:

  1. Tot primer escusar-me per no haver passat per aquí en fa setmanes però es que allà on estava no hi havia ordinador, però estava rodetjar de petites animes creatives submergides en un mon de famelias i barrufets (de campament).
    Segon i encarà més important es que si ho somies amb força es complira el teu desig i ho dic per experiencia :)

    ResponderEliminar
  2. Jejeje, m'alegr de que tornis a estar per aquí. A més, ara que he acabat exàmens i que torn cap a Eivissa això estirà un poquet més actiu!

    Ho somiaré amb força, perque ho desitj, però també pretenc aventurar-me, adelantar-me as somnis, i anar tastant sa meua realitat, que pareix que per cada dia es fa més dolça...

    Grasis per passar! ;)

    ResponderEliminar
  3. Potser la sudor ajude a això de travessar les fronteres de la pell, els noms, i perdre's un en l'altre, no? com l'aigua amb que es mescla u quan nada a la mar, com l'aigua que arrossega fum i cendres i reflecteix brillant com mirall d'argent somnis igualment frescos, humits i brillants. Un bes, perdut des del fons dels boscos, fins on creix la mar, en aquesta gran ciutat.

    ResponderEliminar
  4. Estic amb 'Un loco que susurra', si ho somies amb força es complira el teu desig... Un desig molt apassionat per cert ;)

    Salut!

    ResponderEliminar
  5. Tant de bo... Mai està de massa somiar.

    ResponderEliminar