sábado, 8 de agosto de 2009

por escènica.

Joder, això és Sodoma i Gomera!

Macho... sempre estam amb lu mateix (perdonau ses pagesades, venc d'un concert de Ressonadors).

Sa cosa és que, estant absurdament asseguda davant s'ordenador escoltant "el vuelo del halcón" de Saratoga (no inspira res però... es cantant està tan tremendo!) he pensat que tenc un problema.

Sí. Por escènica.

Aix...

No, no, no. No és lu que pensau. Bé, si. No em posaria a cantar o ballar en un escenari ni per tot l'or del món. (només si m'ho demanàs es cantant de Saratoga >.<). Però lu que vull dir és diferent. Quan hi ha una cosa que desig fer... m'imagint fent-la, em veig... i em començ a sentir estúpida. Em pos nirviosa (una altra pagesada) i em veig ridícula. I entonses (olé) pens en algunes situacions en ses que m'he vist embolicada i em vens tu a sa ment. I pens... que estic mal des bolet, que d'on trec aquestes idees, que qui em manava a tirar-me de cap d'aquesta manera. I... ¿què feia aquella botella de vi en fresc? En fi... Joder. I com disfrut d'aquestes situacions!



- Es que eres muy impetuosa!

- Ahora vas a decir que la culpa es mía...

- Tienes razón. Somos muy impetuosos. ¿Verdad?



Ah buenu, ja mus nam entenent.

8 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Oooohh... Em passa el mateix! u.u
    M'imagine fent qualsevol cosa en que em sent estúpid o ridícul, i de seguida, em venen al cap situacions en que realment m'he sentit així xD

    Ara m'imagine el concert d'anit, em faig pena pensant com serien els meus balls al so de les cançons de La Gossa Sorda >.< jaja

    mua! ^^

    ResponderEliminar
  3. Jajajaja! Jo crec que, una vegada o altra, mus ha passat a tots... es problema és quan es torna persistent. Mentre que no t'impedís ballar... :P

    Per cert, La Gossa fa poc va estar per aquí prop... a Formentera. Però m'ho vaig perdre. :_

    En fi, a disfrutar... xD!!



    1kiss!

    ResponderEliminar
  4. Idò pes meu gust es de La Gossa a formentera no es lluiren gaire, me'n vaig anar a mig concert i tot!


    U__U NO ELS ENTENIA

    ResponderEliminar
  5. Jo només passava per aquí... com tu de tant en tant passes pes nostre blog, he pensat que avui hem tocava a jo pasar-me per aquí i he de dir-te que m'agrada com escrius aixi que no t'estranyi si de tant en tant pas jo per aquí.
    :)

    ResponderEliminar
  6. Aix... Pues ja els hi val a La Gossa :S qué extrany...

    Illenca, grasis! M'alegr de que t'acostumis a passar per aquí, veig que ja m'has vist per ses Flors des Cirerer més d'un dia! Un bes!

    ResponderEliminar
  7. Això que comenteu de que La Gossa no es va lluir massa a Formentera, va ser cosa del cansament.

    Han tingut uns quants concerts en dies seguits i estaven esgotats. Ja en el concert d'abans del de Formentera, el d'Aldaia, uns amics em comentaren que van estar molt estranys per això del cansament.

    Per sort per al concert de Silla, que va ser el d'anit, i el immediatament posterior al de Formentera, van tindre uns quants dies pel mig per descansar.

    Quan es fan massa bolos passa això, jaja.

    :)

    ResponderEliminar
  8. Deu cremar molt donar tants concerts seguits...

    ResponderEliminar