viernes, 8 de enero de 2010

Mon mec à moi - Patricia Kaas






Il joue avec mon coeur
Il triche avec ma vie
Il dit des mots menteurs
Et moi je crois tout c'qu'il dit.

Les chansons qu'il me chante
Les rêves qu'il fait pour deux
C'est comme les bonbons menthe
Ça fait du bien quand il pleut.

J'me raconte des histoires
En écoutant sa voix
C'est pas vrai ces histoires
Mais moi j'y crois.

Mon mec à moi
Il me parle d'aventures
Et quand elles brillent dans ses yeux
J'pourrais y passer la nuit
Il parle d'amour
Comme il parle des voitures
Et moi je l'suis où il veut
Tellement je crois tout c'qu'il m'dit
Tellement je crois tout c'qu'il m'dit
Oh oui...
Mon mec à moi

Sa façon d'être à moi
Sans jamais dire je t'aime
C'est rien qu'du cinéma
Mais c'est du pareil au même.

Ce film en noir et blanc
Qu'il m'a joué deux cent fois
C'est Gabin et Morgan
Enfin, ça ressemble à tout ça...

J'me raconte des histoires
Des scénarios chinois
C'est pas vrai ces histoires
Mais moi j'y crois

Mon mec à moi...

Juga amb es meu cor, fa trampes amb sa meua vida, em diu mentides, i jo crec tot allò que em diu, Ses cançons que em canta, es somnis que fa per dos, són com es caramels de menta, fan bo quan plou. Jo me cont històries mentres escolt sa seua veu, no són veritat, però jo me les crec. Es meu home meu em parla d'aventures i quan brillen dins es seus ulls podria passar-hi sa nit. Parla d'amor com quan parla de cotxes, i jo el segueixc on vol, de tant que em crec allò que em diu, de tant que em crec allò que em diu. Oh, sí... es meu home meu. Sa seua manera de ser amb jo sense mai dir-me ''t'estim'' només és treatre, però dóna igual. Aquesta pal·lícula en blanc i negre que ja ha actuat dos centes vegades davant jo, és (una pel·lícula de) Gabin et Morgan * En fi, es pareix a aquestes coses... Jo me cont històries, mont escenaris xinesos, no són veritat aquestes històries, però jo me les crec.

* Jean Gabin i Michèle Morgan són una de ses parelles d'actors més conegudes des cinéma francés en blanc i negre. I es que apareixen a sa imatge... "Tu as des beaux yeux, tu sais...?" s'estàn dient...

No hay comentarios:

Publicar un comentario