miércoles, 31 de marzo de 2010

L'Amour - Bunbury




4 comentarios:

  1. Dios! quina cançó més rara!!!1

    Lo pitjor de tot és que m'agrada xD i l'estic buscant a s'Ares per baixar-me-la...

    Salut i alegria Sofia; salut i alegria.

    ResponderEliminar
  2. Jajaja, aquet home té es seus momentassos!xD

    I, es fet de que sigui rara... jo crec que s'atracció per una cançó és directament proporcional al seu grau de peculiaritat! (en breus, me pos a fer física quàntica).

    Disfruta, al·lotet! De tot.
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. física quàntica? xD calla calla que ahir m'entrà sa locura de començar a repassar sa física de batxillerat per propvar de fer física després de filologia... Estic embogint Sofia

    ResponderEliminar
  4. Jordiiiiiii! NOOOO! TU puedes superarlo! xD Tens un problema, francament! "Del ingenio a la locura....hoy sólo un paso!"

    ResponderEliminar